1) Skrócony opis kampanii
„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Kampania potrwa do końca marca 2017 r.
2) Cele kampanii
•zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek;
• rozpowszechnienie wiedzy na temat wpływu uzależnień na życie człowieka;
• promocja zdrowego trybu życia, wolnego od nałogów.
3) Adresaci kampanii
• młodzież: najważniejszymi adresatami kampanii są nastolatkowie w wieku 15-19 lat;
• rodzice;
• nauczyciele i pedagodzy.
4) Organizator i partnerzy projektu
• Organizatorem kampanii jest Główny Inspektorat Sanitarny (www.gis.gov.pl)
• Partnerem merytorycznym kampanii jest Fundacja Edukacji Społecznej (www.fes.edu.pl)
• Kampania realizowana jest w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych” (www.zdrowiewciazy.pl).
W załączeniu:
2. Link do kanału youtube pod którym zamieszczone są wszystkie spoty powstałe w ramach Kampanii https://www.youtube.com/channel/UCknqC0Z0HnNVg2JZ1q8tbug
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Wysokiem Mazowieckiem
lek. med. Andrzej Grzeszczuk