bip

 
1) Skrócony opis kampanii
„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”  to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Kampania potrwa do końca marca 2017 r. 
 
2) Cele kampanii
•zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek;
• rozpowszechnienie wiedzy na temat wpływu uzależnień na życie człowieka;
• promocja zdrowego trybu życia, wolnego od nałogów.
 
3) Adresaci kampanii
• młodzież: najważniejszymi adresatami kampanii są nastolatkowie w wieku 15-19 lat;
• rodzice; 
• nauczyciele i pedagodzy.   
 
4) Organizator i partnerzy projektu
• Organizatorem kampanii jest Główny Inspektorat Sanitarny (www.gis.gov.pl
• Partnerem merytorycznym kampanii jest Fundacja Edukacji Społecznej (www.fes.edu.pl)  
• Kampania realizowana jest w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych” (www.zdrowiewciazy.pl).
 
W załączeniu:
2. Link do kanału  youtube pod  którym zamieszczone są  wszystkie spoty powstałe w ramach Kampanii https://www.youtube.com/channel/UCknqC0Z0HnNVg2JZ1q8tbug
 
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Wysokiem Mazowieckiem
lek. med. Andrzej Grzeszczuk