Osoby, które posiadają aktywne Internetowe Konto Pacjenta (IKP), mają wgląd do swoich skierowań, recept, historii leczenia a także wyniku testu pod kątem COVID-19. Wszystkich, którzy takiego konta jeszcze nie założyli, Podlaski NFZ zachęca do logowania!
Czym jest IKP?
To bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, która pozwala szybko i bezpiecznie sprawdzić informacje o zdrowiu – swoim, dziecka lub osoby, która nas do tego upoważniła. Internetowe Konto Pacjenta to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu.
Ważną – z punktu widzenia pacjentów skierowanych przez lekarza POZ na test w mobilnym punkcie pobrań – funkcjonalnością IKP jest możliwość sprawdzenia wyniku tego badania. Pacjent zostanie również poinformowany o wyniku przez lekarza rodzinnego.
Internetowe Konto Pacjenta pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni – co jest niezwykle ważne i pomocne w dobie pandemii.
Osoby, które posiadają aktywne Internetowe Konto Pacjenta (IKP), mają wgląd do swoich skierowań, recept, historii leczenia a także wyniku testu pod kątem COVID-19. Wszystkich, którzy takiego konta jeszcze nie założyli, Podlaski NFZ zachęca do logowania!
Czym jest IKP?
To bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, która pozwala szybko i bezpiecznie sprawdzić informacje o zdrowiu – swoim, dziecka lub osoby, która nas do tego upoważniła. Internetowe Konto Pacjenta to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu.
Ważną – z punktu widzenia pacjentów skierowanych przez lekarza POZ na test w mobilnym punkcie pobrań – funkcjonalnością IKP jest możliwość sprawdzenia wyniku tego badania. Pacjent zostanie również poinformowany o wyniku przez lekarza rodzinnego.
Internetowe Konto Pacjenta pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni – co jest niezwykle ważne i pomocne w dobie pandemii.
Jak się zalogować do IKP?
Dostęp do Internetowego Konta Pacjenta, możliwy jest na kilka sposobów. Oznacza to, że można wybrać sposób logowania spośród:
- dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowód)
- konta internetowego iPKO lub Inteligo
- profilu zaufanego
Profil zaufany można potwierdzić w Podlaskim Oddziale NFZ przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 oraz w delegaturach w Łomży przy Al. Józefa Piłsudskiego 11a i Siemiatyczach przy ul. 11 Listopada 26 w godz. 8:00 – 16:00, a także innych instytucjach. Wykaz takich instytucji znajduje się po kliknięciu na poniższy link:
https://pz.gov.pl/pz/confirmationPointAddressesList
Adres logowania dostępny jest pod linkiem:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Bezpieczeństwo danych
Serwis jest szyfrowany, zabezpieczony, podobnie jak zabezpieczają dostęp banki, i znajduje się w bezpiecznej domenie rządowej. Dla bezpieczeństwa Twoich danych zwracaj uwagę na to, czy logujesz się na stronie o właściwym adresie, czy adres strony w przeglądarce poprzedza symbol kłódki i litery „https”.
Jeśli po zalogowaniu się na IKP przez czas jakiś nie będziesz korzystać z konta, podobnie jak to się dzieje w przypadku bankowości internetowej, system przerwie sesję i odeśle Cię na główną stronę portalu pacjent.gov.pl.
Jak się zalogować do IKP?
Osoby, które posiadają aktywne Internetowe Konto Pacjenta (IKP), mają wgląd do swoich skierowań, recept, historii leczenia a także wyniku testu pod kątem COVID-19. Wszystkich, którzy takiego konta jeszcze nie założyli, Podlaski NFZ zachęca do logowania!
Osoby, które posiadają aktywne Internetowe Konto Pacjenta (IKP), mają wgląd do swoich skierowań, recept, historii leczenia a także wyniku testu pod kątem COVID-19. Wszystkich, którzy takiego konta jeszcze nie założyli, Podlaski NFZ zachęca do logowania!
Czym jest IKP?
To bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, która pozwala szybko i bezpiecznie sprawdzić informacje o zdrowiu – swoim, dziecka lub osoby, która nas do tego upoważniła. Internetowe Konto Pacjenta to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu.
Ważną – z punktu widzenia pacjentów skierowanych przez lekarza POZ na test w mobilnym punkcie pobrań – funkcjonalnością IKP jest możliwość sprawdzenia wyniku tego badania. Pacjent zostanie również poinformowany o wyniku przez lekarza rodzinnego.
Internetowe Konto Pacjenta pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni – co jest niezwykle ważne i pomocne w dobie pandemii.
Osoby, które posiadają aktywne Internetowe Konto Pacjenta (IKP), mają wgląd do swoich skierowań, recept, historii leczenia a także wyniku testu pod kątem COVID-19. Wszystkich, którzy takiego konta jeszcze nie założyli, Podlaski NFZ zachęca do logowania!
Czym jest IKP?
To bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, która pozwala szybko i bezpiecznie sprawdzić informacje o zdrowiu – swoim, dziecka lub osoby, która nas do tego upoważniła. Internetowe Konto Pacjenta to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu.
Ważną – z punktu widzenia pacjentów skierowanych przez lekarza POZ na test w mobilnym punkcie pobrań – funkcjonalnością IKP jest możliwość sprawdzenia wyniku tego badania. Pacjent zostanie również poinformowany o wyniku przez lekarza rodzinnego.
Internetowe Konto Pacjenta pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni – co jest niezwykle ważne i pomocne w dobie pandemii.
Jak się zalogować do IKP?
Dostęp do Internetowego Konta Pacjenta, możliwy jest na kilka sposobów. Oznacza to, że można wybrać sposób logowania spośród:
- dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowód)
- konta internetowego iPKO lub Inteligo
- profilu zaufanego
Profil zaufany można potwierdzić w Podlaskim Oddziale NFZ przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 oraz w delegaturach w Łomży przy Al. Józefa Piłsudskiego 11a i Siemiatyczach przy ul. 11 Listopada 26 w godz. 8:00 – 16:00, a także innych instytucjach. Wykaz takich instytucji znajduje się po kliknięciu na poniższy link:
https://pz.gov.pl/pz/confirmationPointAddressesList
Adres logowania dostępny jest pod linkiem:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Bezpieczeństwo danych
Serwis jest szyfrowany, zabezpieczony, podobnie jak zabezpieczają dostęp banki, i znajduje się w bezpiecznej domenie rządowej. Dla bezpieczeństwa Twoich danych zwracaj uwagę na to, czy logujesz się na stronie o właściwym adresie, czy adres strony w przeglądarce poprzedza symbol kłódki i litery „https”.
Jeśli po zalogowaniu się na IKP przez czas jakiś nie będziesz korzystać z konta, podobnie jak to się dzieje w przypadku bankowości internetowej, system przerwie sesję i odeśle Cię na główną stronę portalu pacjent.gov.pl.
Jak się zalogować do IKP?
Dostęp do Internetowego Konta Pacjenta, możliwy jest na kilka sposobów. Oznacza to, że można wybrać sposób logowania spośród:
- dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowód)
- konta internetowego iPKO lub Inteligo
- profilu zaufanego
Profil zaufany można potwierdzić w Podlaskim Oddziale NFZ przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 oraz w delegaturach w Łomży przy Al. Józefa Piłsudskiego 11a i Siemiatyczach przy ul. 11 Listopada 26 w godz. 8:00 – 16:00, a także innych instytucjach. Wykaz takich instytucji znajduje się po kliknięciu na poniższy link:
https://pz.gov.pl/pz/confirmationPointAddressesList
Adres logowania dostępny jest pod linkiem:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Bezpieczeństwo danych
Serwis jest szyfrowany, zabezpieczony, podobnie jak zabezpieczają dostęp banki, i znajduje się w bezpiecznej domenie rządowej. Dla bezpieczeństwa Twoich danych zwracaj uwagę na to, czy logujesz się na stronie o właściwym adresie, czy adres strony w przeglądarce poprzedza symbol kłódki i litery „https”.
Jeśli po zalogowaniu się na IKP przez czas jakiś nie będziesz korzystać z konta, podobnie jak to się dzieje w przypadku bankowości internetowej, system przerwie sesję i odeśle Cię na główną stronę portalu pacjent.gov.pl.
Dostęp do Internetowego Konta Pacjenta, możliwy jest na kilka sposobów. Oznacza to, że można wybrać sposób logowania spośród:
- dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowód)
- konta internetowego iPKO lub Inteligo
- profilu zaufanego
Profil zaufany można potwierdzić w Podlaskim Oddziale NFZ przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 oraz w delegaturach w Łomży przy Al. Józefa Piłsudskiego 11a i Siemiatyczach przy ul. 11 Listopada 26 w godz. 8:00 – 16:00, a także innych instytucjach. Wykaz takich instytucji znajduje się po kliknięciu na poniższy link:
https://pz.gov.pl/pz/confirmationPointAddressesList
Adres logowania dostępny jest pod linkiem:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Bezpieczeństwo danych
Serwis jest szyfrowany, zabezpieczony, podobnie jak zabezpieczają dostęp banki, i znajduje się w bezpiecznej domenie rządowej. Dla bezpieczeństwa Twoich danych zwracaj uwagę na to, czy logujesz się na stronie o właściwym adresie, czy adres strony w przeglądarce poprzedza symbol kłódki i litery „https”.
Jeśli po zalogowaniu się na IKP przez czas jakiś nie będziesz korzystać z konta, podobnie jak to się dzieje w przypadku bankowości internetowej, system przerwie sesję i odeśle Cię na główną stronę portalu pacjent.gov.pl.