Urząd Gminy Sokoły
ul. Rynek Mickiewicza 10
18-218 Sokoły

Urząd Gminy Sokoły
 
Telefony:
86 476-30-10
86 476-30-11
kom. 519-412-544
 
Fax:
86 219-41-64
 
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Dane do faktury VAT:
Nabywca: Gmina Sokoły, NIP: 722-15-19-193
Odbiorca: Urząd Gminy Sokoły, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły

Numer głównego rachunku bankowego Urzędu Gminy Sokoły: 

Bank Spółdzielczy Sokoły
90 8766 0005 0000 0824 2000 0010

Numer rachunku bankowego do wpłat za odpady komunalne: 

Bank Spółdzielczy Sokoły
36 8766 0005 0000 0824 2000 0400

 

Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

 

Imię i Nazwisko
Funkcja
Telefon:
Pokój:
Józef Zajkowski
Wójt Gminy
86 4763010 wew. 313;
tel. kom. 502-627-615
13
Irena Bruszewska
Skarbnik Gminy

86 4763010 wew. 316;

tel. kom. 519-412-554

16
Wanda Barbara Idźkowska

Sekretarz Gminy

86 4763010 wew. 311;

tel. kom. 519-412-544

11
Bożena Perkowska

Kierownik Ref. Inwestycyjnego

i Planowania Przestrzennego

86 4763010 wew. 328;
tel. kom. 519-412-532
28
Bogusława Szabłowska

Kierownik USC

86 4763010 wew. 307 7
Grażyna Antończuk

Kierownik OPS

 86 4763010 wew. 321 21

 

 

Transmisja online obrad IX Sesji Rady Gminy Sokoły,
rozpocznie się 08.10.2019 r. o godz. 10.00

 

{youtube}Gf0dMqdjb6w{/youtube}

Komisja Rewizyjna

1.

Marek Czajkowski – przewodniczący komisji;

2.

Piotr Komar – zastępca przewodniczącego komisji;

3.

Tomasz Cimaszewski – członek komisji;

4.

Adam Czarnowski – członek komisji;

5.

Janusz Grabowski – członek komisji;

6.

Grzegorz Idźkowski – członek komisji.

7.

Tomasz Kruszewski – członek komisji;

8.

Maria Krysiewicz – członek komisji;

9.

Piotr Łapiński – członek komisji;

10.

Jadwiga Sieniawska – członek komisji;

11.

Radosław Truskolawski – członek komisji;

12.

Hanna Zarzecka – członek komisji.

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

1.

Janusz Grabowski – przewodniczący komisji;

2.

Tomasz Cimaszewski – członek komisji;

3.

Marek Czajkowski – członek komisji;

4.

Adam Czarnowski – członek komisji;

5.

Piotr Komar – członek komisji.

6.

Tomasz Kruszewski – członek komisji;

7.

Maria Krysiewicz – członek komisji;

8.

Piotr Łapiński – członek komisji;

9.

Jadwiga Sieniawska – członek komisji;

10.

Kacper Szorc – członek komisji;

11.

Hanna Zarzecka – członek komisji.

Komisja Rolna

1.

Radosław Truskolawski – przewodniczący komisji;

2.

Tomasz Cimaszewski – członek komisji;

3.

Marek Czajkowski – członek komisji;

4.

Wojciech Czajkowski – członek komisji;

5.

Adam Czarnowski – członek komisji;

6.

Grzegorz Idźkowski – członek komisji;

7.

Piotr Komar – członek komisji;

8.

Tomasz Kruszewski – członek komisji;

9.

Maria Krysiewicz – członek komisji;

10.

Piotr Łapiński – członek komisji;

11.

Kacper Szorc – członek komisji;

12.

Hanna Zarzecka – członek komisji.

Komisja Finansowo–Gospodarcza i Rozwoju Gminy

1.

Tomasz Cimaszewski – przewodniczący komisji;

2.

Wojciech Czajkowski – członek komisji;

3.

Marek Czajkowski – członek komisji;

4.

Adam Czarnowski – członek komisji;

5.

Krzysztof Grabowski – członek komisji;

6.

Grzegorz Idźkowski – członek komisji;

7.

Piotr Komar – członek komisji;

8.

Tomasz Kruszewski – członek komisji;

9.

Maria Krysiewicz – członek komisji;

10.

Piotr Łapiński – członek komisji;

11.

Kacper Szorc – członek komisji;

12.

Hanna Zarzecka – członek komisji.

Komisja Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych

1.

Jadwiga Sieniawska – przewodniczący komisji;

2.

Tomasz Cimaszewski – członek komisji;

3.

Marek Czajkowski – członek komisji;

4.

Wojciech Czajkowski – członek komisji;

5.

Adam Czarnowski – członek komisji;

6.

Janusz Grabowski – członek komisji;

7.

Piotr Komar – członek komisji;

8.

Tomasz Kruszewski – członek komisji;

9.

Maria Krysiewicz – członek komisji;

10.

Piotr Łapiński – członek komisji;

11.

Kacper Szorc – członek komisji;

12.

Hanna Zarzecka – członek komisji.

W związku z realizacją wymogów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Sokoły jest: Wójt Gminy Sokoły, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Sokoły, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły.

2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Sokoły, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzędzie Gminy Sokoły poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres administratora.

3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Sokoły, realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Sokoły. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Sokoły przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Sokoły.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:

  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • przenoszenia danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę oraz - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dotyczą.

8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Sokoły Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.